Novi muzej Nikole Tesle:
Нови Теслин музеј на месту старе централе
Novi muzej Nikole Tesle:
Нови Теслин музеј на месту старе централе
Počelo rušenje tržnog centra Kalenić, vlasnici lokala očajni
Meni je ovaj tržni centar oduvek bio simpatičan
Rekao bih da je pravljenje ovog skvera jedan predizborni poklon vračarcima da omekša malo biračko telo. Pred prošle izbore su postavljali one sulude parking senzore u Njegoševoj i nove kontejnere.
Ovo smeće proziva ljude u Barajevu, a zapravo koliko čujem već nedelju dana piša neka cev ispod hipodroma.
Ima više u temi o nenamenskom koriscenju vode:
Ideja o radiju je odlična! Možemo li imati posebnu radio-temu?
Iz iskustva govoreći, to je vrlo složen posao, ali bio bi veliki poduhvat.
Ima ljudi koji pojma nemaju šta se dešava.
Mislim da bi bilo dobro i da ove tekstove i vesti, što se plasiraju na fejsu, štampamo i lepimo po zgradama i drugim mestima.
Imam li sagovornike?
Sagovornici su jedan problem, ali mislim rešiv, mislim da je veći to što nije lako širiti slušalačku bazu u odnosu na one ljude koje već imamo na fb. Lepljenje je ok i relativno lako bi bilo prepakivati vesti i objave u format nekih zidnih novina, ali jedan problem je budžet za štampu, a drugi što je lepljenje dosadan i težak posao (tj. da bi bio zapravo efektan, mora da se zalepi baš puno). Svakako tema za razmišljanje.
Slušalačka baza se lakše širi od čitalačke. Zatim, radio ponavlja i podseća, a uz to, ne angažuje vas da gledate u monitore, možete raditi bilo šta drugo i slušati radio. Dalje, ako ga pojačate, vesti može čuti i komšiluk.
Sve vreme tvrdimo da IMA NAS. Može li svako od NAS sam da odštampa i da lepi bar jedan tekst nedeljno dok se ozbiljno ne razmisli o budžetu za štampu? Dosadu i težinu posla ne bih da komentarišem, ali mislim da je neophodno svakodnevno delovati šire od fejsa. Stvar je tome što se svi mi na fejsu slažemo (neću komentarisati ni ove što su poslati da se ne slažu) i to je, verovatno, najbitniji izvor. Potrebno je da oni koji nisu na fejsu dođu do informacije.
Slažem se da nam je potreban prostor za komunikaciju i sa onima s kojima se ne slažemo ili ne razumemo, a posebno onima koji nisu na FB. Mislim da radio teško može da bude takav prostor, bar ne neki kakav bismo mogli pokrenuti, tj. internet radio na koji neko dođe jer sazna od nas. Ne vidim kako je lakše širiti slušalačku bazu za internet radio lakše nego čitalačku za našu FB stranicu.
S druge strane, mislim da radio može da posluži za dublje uvlačenje i objašnjavanje većeg broja problema koje uočavamo i principa za koje se zalažemo.
Mislim da su zidne novine koje bi svako lepio u svoj ulaz potenicjalno dobra stvar, ali pripremanje svakog izdanja nije zanemarljiva produkcija. Naravno, ako ima ljudi koji bi se ovim bavili, to bi bio super dodatak facebook postovima, newsletter-u i ostalim našim komunikacijama.
Mislim da radio dopire šire, lakše i brže nego FB. Ima ljudi koji nisu na FB.
Ne bi trebalo propustiti da se ta ideja ostvari.
Pripremanje novina je, naravno, veliki posao. Možda da počnemo od lepljenja sledeće Danas-kolumne isecanjem članka? Toliko možemo svi mi koji smo se pridružili da pomognemo.
Lepljenje Danas kolumne je super ideja. Mogu, ako ljudi ne skidaju, i da se lepe jedna pored druge.
Što se radia tiče, mislim da se ne razumemo, mislim da mi ni blizu nemamo kapacitet da pokrenemo fm radio, dobijemo frekvenciju itd. Ono što bi mogli je internet radio, koji se sluša online, može da ima neku količinu programa uživo i da se mogu pratiti snimci nakon toga. I to bi zahtevalo veliku količinu posla, ali bi moglo da bude ostvarivo.
Super, lepimo!
Razumeli smo se - mislim na internet radio
Aha, ako se razumemo, super. A kako misliš da je internet radio probitačan? Znaš za neki primer domaćeg internet radia koji je uspeo da bude slušan? Ja znam za razne pokušaje i nijedan nije dostigao neku veću slušanost. Lično, imam iskustva s emisijom u polju nezavisne kulture (ok, uža je publika), koja traje 2 sata, ide jednom nedeljno i zadovoljni smo kad nas sluša 50-100 ljudi live i još 100-ak naknadno. Često je i manje, zavisno od gostiju i teme.
Za takav primer ne znam. Evo na šta mislim - mnogo više ljudi ima koji poseduju internet nego onih koji imaju profil. Samim tim bi radio učinio više jer nije nužno povezan sa FB. Uz reklamu koju bismo lepili po zgradama, banderama i stanicama, ali i po internetu, privukli bismo ljude brže i lakše da slušaju radio nego da otvore profil. (Opet predlažem da to učinimo svi mi koji smo tu, a ne na dvoje-troje ljudi.)
Osim toga, ljudi više slušaju nego što čitaju, zato što rade, sređuju kuću, umorni su i sl.
A pored svega toga, moraju vesti da se plasiraju lepljenjem (pomalo je smešno, ali je tako) za one koji nemaju internet ili su blokirani sa svih strana pogrešnim medijima.
Kultura, nažalost, i dalje ima manju slušanost od drugih sadržaja. Od svih drugih sadržaja! Zato je ne treba uzimati kao orijentir.
Umesto Beobanke pojaviće se zeleni soliter.
kako su uspeli da učine da ovo na renderu izgleda ružno?
Osim ovog jeftinog populizma i rehabilitacije miloševićevskog političkog imaginarijuma, ključan je sledeći deo:
“Ono što je meni veoma važno, i to sam čuo nekoliko meseci unazad, da građani takođe žele i da učestvuju u odlučivanju na koji način i u koje projekte Grad Beograd ulaže novac. I to ćemo im dati i radimo na tome da napravimo jedan predlog da neki deo sredstava iz budžeta, videćemo koliko će to da bude, ne mogu da vam kažem u ovom trenutku, bude takav da kažemo 'gospodo, imate milion, dva miliona evra, 100, 200 miliona dinara, recite u koje projekte biste vi kao građani Beograda želeli da investirate ovaj novac i mi ćemo o tome zajedno sa njima u toku jeseni da razgovaramo i preko opština i direktno u komunikaciji sa građanima i da taj deo budžeta koji izdvajamo za to upravo bude usmeren i realizovan u te projekte”.
Razne vesti iz Srbije.