Parkiranje
ovde su nadležni, uklonili regularno zonsko parking mesto i obeležili privatno.
Tek nakon mojih brojnih prijava,ali i nihovog upornog odbijanja da vrate javni parking, žaleći se da njihovo obeležabanje ne poštuje zakon, su odlučili da opet vrate javno parking mesto.
To je trajalo 5-6 meseci, a onda je opet neko prefarbao u žuto, ne znam da li stanar ili nadležni opet. Žalio sam se pre mesec dana preko beokoma, ništa. Ponovio prijavu, ništa… Beokom je glupost, još jednom se pokazalo.
Svuda u kraju se dešavaju slične stvari, neverovatna bahatost nadležnih i niko ne raguje!
Interesantne vesti iz Mladenovca:
Interesantno je što u Mladenovcu kao GO nema nadležnost Parking servis nego se outsource-uje privatna kompanija.
Ne bih nuzno rekao privatna kompanija, mogucinsubi drugi aranzmani.
Metroparking jeste privatna kompanija, ali slažem se da su mogući i drugi aranžmani. Zanimljivo je da li je tender za ovu uslugu uopšte sprovođen 2010-11 i ako jeste da li se na isti javio JKP Parking servis. Inače kompanija koja radi u Mladenovcu je ćerka firma ove koju navodim.
Krenula kampanja malo na temu parkinga, sponzorisan video koji je izbacio portal "Mondo"
B92: Zagrađivanje parkiranog vozila biće krivično delo http://www.b92.net/automobili/razno.php?yyyy=2017&mm=11&nav_id=1328604
TC Rajiceva ima 450 parking mesta. Od otvaranja NIKADA broj slobodnih mesta za parkiranje nije isao ispod 200.
Posto zivimo relativno blizu danas smo u sanducetu nasli ponudu za iznajmljivanje parking mesta u TC Rajiceva.
Cene na mesecnom nivou: 24h - 200EUR, Noc (18h-8h) 50EUR, Dan (7.30-17.30) 150EUR
Da, i ja sam isto primetio, jer sam nekoliko puta obilazio biciklom. To u stvari govori da zahtev za parkiranjem trenutno i nije toliki koliko se prikazivalo ranije.
A što se tiče iznajmljivanje parking mesta za one koji nisu stanari, ja tu vidim problem u najavi. Ukoliko nekom padne na pamet da od ovoga pravi biznis, postavlja se pravo pitanje kakav to uticaj ima na saobraćaj u centru, a posredno i u celom gradu?
Odgovor na ovo mora da da struka (oni koji se bave zaštitom životne sredine i saobraćajem). Jedni da daju parametre uticaja na buku i zagađenje, a drugi na povećanje saobraćajnih gužvi. E sad, postavlja se pitanje koliko mi tim institucijama verujemo, jer moram da imam zdravu skepsu prema snazi struke da se odupre diktatu kapitala. I tu niko drugi osim nas ne može da bude korekcioni faktor. U svakom slučaju, dok ukupan broj uličnih i vanuličnih parkinga u strogom centru nekontrolisano raste, mislim da smo u problemu!
Samo da dodam cenu “normalnog” parkiranja tamo.
Prvih 30min parkiranja je gratis, a nakon tog perioda svaki sat se naplaćuje.
Cena za jedan sat je 100 RSD (PDV je uključen u cenu).
Nakon što platite parking, imate period od besplatnih 15 minuta da napustite parking.
Znaci 105min je 100DIN.
Prevarili su se kad su mislil da ce svi tu da pohrle i da se parkiraju.
Ideja je da bude jednako i ulica i garaža, pa će biti punije. Ali ulični parking je gradski resurs i i dalje se posmatra kao “socijalna kategorija”. Po meni, cena bi trebalo da bude jednaka kao u garaži.
Ево, да и ја дам моја запажања:
-
Ми немамо “Парк енд рајд” чак ни тамо где би дао одличне резултате, а крајње је логично: железничке станице Батајница, Земун и Крњача. Имамо примере спонтане примене овог модела и другде. Рецимо, код Баричке рампе у Баричу је гунгула паркираних аутомобила, јер људи радије иду на Обреновачки 860 него даризикују са антибиотик кружним у Малој Моштаници.
-
Многа места имају очајан јавни преоз. То у Моштаници би се јако смањило да се уведе лепо аутобус Обреновац - Мала Моштаница - Београд директно, без оног преседачког срања. На сваких сат радним данима, сат ипо викендом + пар полазака радним даном више, био би добро коришћен. Као што је неко поменуо, у другој теми, да има више експреса, доста њих би одустало од кола. Рецимо, причао са једним архитектом из Медаковића 3, да иде колима јер са 29 никада стићи преко Црвеног крста. Касно увече и недељом је брзо, а иначе ужасно споро. Да постоји неки 29Е бус типа Славија - Франш - аутопут - Медак 2 - Медак 3. Примера би било доста.
-
На паркирање утиче и начин употребе транспортног ресурса пруге Сајам - Савамала - Калемегдан - Дорћол - Панчевачки мост. Ако се тај правац правилно користи за градски и приградски саобраћај, онда се аутомобил може паркирати подалеко од центра, и брзо и удобно стићи у централну зону. Наравно, и остале линије и форме метрополитенске железнице. Не заборавите да се само железницом може остварити комбинација брзина+низак трошак+удобност да се неко извуче из кола. Може и бициклом, али за развој те културе ће нам требати још много.
-
Ипак то не значи да бициклизам треба занемарити. Требамо чинити те кораке, иако знамо да ће их бити много.
-
Везано за гаражна места, дефинитивно тежити ка вишеетажним паркиралиштима, са тенденцијом ослобађања уличног простора за зелене, пешачке и бициклистичке површине, у одређеним случајевима трамвајске баштице и жуте траке.
Problem parkiranja je napravila gradska i opštinska vlast jer u izdavali Upotrebne dozvole novim stambenim zgadama koje uopšte nemaju izgrađen garažni prostor.U mojoj ulici od 25 zgrada samo jedna ima garažni prostor
Od jutros na lokalnoj NDM grupi Novi Beograd+Zemun diskutujemo problem produženja naplate u plavoj zoni u Dr. Zorana Đinđića i rešismo da pređemo i na forum. Da li je možda vreme da se porazgovara o daljoj opravdanosti zona ili je pak rešenje u zoniranju kompletnog grada? Jasno je da je za problem manjka parking mesta direktno odgovoran problem viška automobila, njihove dostupnosti i socijalnog značaja. Kako pak, dobrom politikom vezanom za parking, umanjiti problem dostupnosti parking mesta blizu željene destinacije - bilo da je u pitanju posao ili mesto stanovanja? Lets discuss
Ja sam se već izjasnio davno na forumu, postepeno zoniranje + dobra alternativa u vidu javnog prevoza je dugoročno održivo rešenje
Dodao sam jednu temu koja ima veze s obim, pozz