Krajem 2016. godine, gradski bilbordi, autobuska stajališta, javni toaleti, kante za smeće i ostali elementi urbane opreme (postojeći i planirani) na koje može da se postavi reklama, dati su na upravljanje i unovčavanje firmi Alma Quattro, na period od 25 godina.
Po Ugovoru o koncesiji za urbanu opremu, Grad Beograd ukupno dobija 15,2 miliona evra, od čega 10 miliona odmah, dok bi se po 200 hiljada uplaćivalo u narednih 25 godina. U troškove ovog posla uračunati su izrada, održavanje i postavljanje elemenata urbane opreme (komercijalnih i nekomercijalnih), ali i troškovi poslovanja firme, lepljenje plakata i izrada bilborda (od kojih većina već postoji i u vlasništvu je Alma Quattro). Kada se oduzmu svi ovi troškovi, čist prihod privatnog partnera je najmanje 52 miliona evra.
Javno dostupna dokumentacija o koncesiji se nalazi ovde: Koncesija za urbanu opremu. Studiju opravdanosti ovakve ideje Gradska uprava je odbila da dostavi kao informaciju od javnog značaja.
Alma Quattro je bila jedini ponuđač na tenderu.
medijske objave:
Novosti - Malo igrača u biznisu od četvrt veka
Novosti - Gradu 15, a parneru 150 miliona evra
Blic - Posao veka: Alma Kvatro brinuće o beogradskim bilbordima narednih 25 godina