Da li je call centar dobro resenje? Cini se da ne. Link ide na komentare korisnika.
Zakazivanje pregleda
Moj dom zdravlja ima nekoliko opcija za zakazivanje pregleda. Pozivom na telefon medicinske sestre koja prati izabranog lekara, emailom i na kraju kol centar. Nikada nisam koristio kol centar, a kod lekara idem jednom mesecno. jednostavno mi nije pristojno da se ja tamo sa nekim trećim dogovaram oko termina kada me doktorka može primiti. Prve dve varijante su mi mnogo bolje. Kol centar je suvišan.
Inače, ovo sa izdavanjem terapije za 6 meseci je najbolja stvar koju su smislili. Nije mi tesko otici jednom mesecno kod lekara ali zasto da se maltretiram i pravim gužvu i nepotreban posao ako ne mora.
Mama mi kaze da je kol centar horor. I da nikada ne moze do zeljenog lekara da dodje. A i ako dodje, svaki sledeci put joj zakazuju kod drugog. Tu kontinuiteta nema, i onda celu pricu ispocetka mora da im prica.
Moje iskustvo sa kol centrom je odlično. U prethodnoj godini sam naterala i supruga i sebe na razne preventivne preglede i često sam koristila njihove usluge.
Ranije je zakazivanje preko doma zdravlja bio horor,teško se moglo telefonom, zovete celo prepodne,niko se ne javlja, najčešće biste morali otići i zakazati lično na šalteru (uz podosta izgubljenog vremena ).
Sada,kada god sam pozvala kol centar uvek su se javili odmah, pitaju kod kog lekara i relativno brzo dobijem termin.
Vrlo pozitivna lična iskustva.