Kakva su vaša iskustva sa “pauk” vozilima? Ja sam primetio da se u nekim situacijama, kao što su parkiranje na bicklističkim stazama, zelenim površinama pored reka i sl. selektivno postupa.
Npr, pozovet PS, oni vam kažu da će “služba izaći na teren”. Sutradan na istom mestu ponovo zateknete ISTA parkirana vozila. Jasno je da ili nisu ni izašli, ili su po nalogu saobraćajca odustali.
Imamo čak i slučaj kod Nebojša kule gde tvrde da “ne mogu da intervenišu jer bi se oštetila vozila”, jer je u pitanju prolaz ispod pruge.
Najtnovija je situacija u Mije Kovačevića :http://www.blic.rs/vesti/beograd/bahato-parkiranje-u-mije-kovacevica-nova-staza-za-bicikliste-posluzila-kao-parking/01vekwt
Zvao sam PS tri dana za redom, ali sam opet zatekao ista vozila parkirana na tom potezu. Samo prvog dana pauk je došao za 15 min, a već trećeg dana operaterka je počela da me ispituje čim sam pomenuo lokaciju, i promenila je ton.
Moje pitanje bi bilo: Kada saobraćajac može da odbije intervenciju i po kom osnovu? Takođe, da li su u pitanju njihovi kapaciteti (nedovoljno vozila), ili strah da bi zvanje PS-a moglo postati masnovno, obzirom da u Beogradu imamo na hiljade, ako ne i desetine hiljada nelegalno parkiranih vozil po predgrađima?