Master plan saobraćajne infrastrukture Beograda


#1

Master plan saobraćajne infrastrukture Beograda – smart plan 2021/2027/2033 prezentovan je 3.jula u skupštini grada - http://rs.n1info.com/a280417/Vesti/Vesti/Master-plan-saobracajne-infrastrukture-Beograda.html

Za sada ova prezentacija na sajtu grada je sve što je dostupno javnosti:
http://www.beograd.rs/images/file/1e96abdfc0ae1c58aea41f15b325d2aa_2477873010.pdf


M Files - I want to believe
#2

Jedna stvar koja se provlači kroz analizu je da nas neminovno čeka skok broja privatnih automobila, a i pad broja putovanja javnim prevozom u scenariju da se ništa ne uradi po pitanju sadašnje situacije.

Posredno, skok broja automobila i usporava javni prevoz, zbog većih gužvi. U master planu je i navedeno da je prosečna brzina javnog prevoza smanjena u odnosu na pre 15 god, i to maltene za 2 km-h.


#3

Meni zaista nije jasno to da jedna odlazeća vlast ovom snagom ide u donošenje ovolikih strateških i dugoročnih razvojnih dokumenata.


#4

BG: Ništa od metroa bar još deceniju
Beograd – Prva trasa metroa u Beogradu, i to nekompletna, koja bi povezala Makiško polje i Pančevački most, mogla bi da bude u funkciji 2027. Godine.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2017&mm=08&dd=03&nav_id=1289331


#5

mislim da oni baš ne veruju da su odlazeća vlast, ali neprijatno ćemo ih iznenaditi :slight_smile:


#6

VOZOM DO AERODROMA Pruga će povezivati “Nikolu Teslu” sa važnom saobraćajnom TAČKOM http://www.blic.rs/pyxjxg3


#7

U oviru ovog javnog uvida:

Se prioritizuje nova linija 1 metora (Makiš-Ada Huja)…


#8

…što je suludo.

Možemo nekako da dostavimo kvalitetne primedbe (makar uzalud)?


#9

Ovo su najproblematičniji delovi:

Приоритети до 2027. године

Израда студијске, планске и пројектне документације за линију 1.
Београдског метроа и изградња I фазе прве линије на делу од
Макишког поља до Панчевачког моста
или до Ада хује
.
Рок извршења:
2017.

  1. година
    Извор финансирања: Буџет
    Републике Србије
    , инострани кредити, посебни
    извори финансирања
    Одговорност:
    Градска управа Града Београд

(има и испод члан који је исто у том фазону, али ми није најјаснији јер се каже:
Проширење система БГвоза:

Отварање нове станице „Макензијева“ на линији 1 Батајница –Овча
-Отварање линије 3 на потезу Макиш – Карабурма са новим станицама у Макишу, Трговачкој, Церак Виногради
– Петлово брдо , Вука Врчевића на Ада Хуји
Рок извршења:
2021.

  1. година
    Извор финансирања:
    Буџет
    републике
    Србије
    ,
    Инострани кредити
    Одговорност:
    Инфраструктура Железнице Србије“ АД и „Србијавоз“ АД, у
    сарадњи са Градском управом Града Београда (надлежни секретаријат за јавни
    превоз)