Pozdrav,
vazno je ovde razgraniciti neke stvari.Narocito je vazno konsultovati Recnik omladinske politike u kome se objasnjavaju te razlike.Takodje ne bih koristio ko je shta hteo tu da pravi od g17 plus do ekipe koja je sad tu vec da razmatramo sistemski potencijal.Dakle formiranje javnih politika u okviru saveta za mlade koje sprovodi kancelarija na nivou godisnjih planova je nivo odgovornosti koji se dovoljno ne tretira jer je sistemsko resenje umesto programskog.
Stvar je u tome da se decentralizuju odluke,da parlamenti skola srednjih utichu na partnerstva u projektima,da se konkursi definishu prema indikatorima koje usvoji savet na osnovu revizije pretgodnih 5 godina npr. formiranje djackih zadruga je solucija koja konkurise dualnom obrazovanju i sl.
Servisi podrske su neke druge stvari iako nisam iz Beograda tu treba raditi na klubovima sa servisnom podrskom npr. za mlade iz Sremcice koji bi imali svoj Klub i koji bi u okviru Saveta mladih donosili odluke mada opet se mora voditi da reprezentativnost predstavnika ne ugrozi potencijal tela i struktura.
Opet Savet za mlade moze da se napravi da budu predstavnivi iz Saveta za mlade klubova u mesnim zajednicama u kojima se formiraju platforme zagovaranja u odnosu na potrebe,istrazivanja (koliko mladi u Sremcici imaju zdravstvenu negu odgovarajucu ,napravi se istrazivanje pa se to upucuje sektoru za zdravlje grada itd) ali opet voditi racuna da to ne budem pamfletsko krechenje ambulante ili bolnice vec jedan komenadzment upravljanja.