Kako infostan formira cenu hladne vode na mesecnim racunima? Koji parametar dobiju od vodovoda pa sracunaju dugovanje?
Dobili smo od Vodovoda ceo izvestaj gde pise stavka DPP 4.74m3 i u zadnjih 8 meseci se krece oko tog broja. Medjutim na infostanu nas racun je u maju mesecu ogroman, cak 3 puta veci od aprila.
Infostan i vodovod
Infostan samo radi naplatu za Vovodod. Nemaju oni veze sa obračunom vode, tako da se žalite Vodovodu ako imate problem sa uvećanim računima
Niste me razumeli. Od vodovoda smo dobili listing ali se ne poklapa sa Infostan racunicom.
Potom smo otkrili da se u Vodovodu mi vodimo kao zgrada sa 3 ulaza sto je bilo tako sve do 2021. kada su sva 3 ulaza dobila svoju SZ i upravnika. Placamo vodu po utrosku u sva 3 ulaza! Tako nam je i u Gradskom Stambenom. Placamo svi popravke u svim ulazima.
Nema veze ako ima svaki ulaz posebnu SZ, ali očigledno da postoji samo jedan vodomer za sva tri ulaza i na taj način se svima obračunava potrošnja. Bilo bi dobro da postoji mogućnost da se ugrade vodomeri posebno za svaki ulaz, ali je pitanje kako su izvedene instalacije i da li je to moguće.
Svaki ulaz ima svoj vodomer, to su nam cak i rekli u vodomeru ali oni Infostanu salju ukupnu potrosnju na nivou cele zgrade, tj sva 3 ulaza.
Samo da dam epilog svega ovoga, mozda nekome i pomognemo.
Iz vodovoda su u avgustu dosli da konstatuju da nas ulaz ipak ima poseban vodomer i Infostan je obecao da ce u novembru da stornira sve racune godinu dana u nazad i ponovo obracuna naplatu za SAMO nas vodomer. (to cekamo da vidimo)
SAVET SVIMA: zatrazite listinge ocitavanja vaseg vodomera od vodovoda i svakog 20. u mesecu ocitavajte vas vodomer da pratite stanje jer se JKP nemoze NISTA verovati. Na racunima infostana redovno proveravajte da li se slazu m3 vodovoda i infostana.