JKP “Infostan tehnologije” je gradsko preduzeće namenjeno objedinjenoj naplati troškova za vodu, grejanje, zajedičku struju, održavanje zgrade. Samo po sebi ono ne radi ni obračun utrošene zajedničke struje, grejanja (tamo gde postoje kalorimetri), potrošene vode, troška održavanja i sl već sve to, u procesu formiranja računa za pojedino domaćinstvo, rade svaka od kompanija koja pruža tu uslugu: Vodovod, Elektrane, Distribucija, kompanija za održavanje zgrada i sl. Svoju uslogu objedinjenog naplatioca potraživanja, Infostan naplaćuje kroz % od troška, praktično dodajuću to na cenu i time uvećava konačan račun koji plaća svako domaćinstvo u 10 centralnih gradskih opština. Infostan se ne bavi naplatom zaostalih potraživanja već za to angažuje privatne izvršitelje koji svoju “uslugu” takođe naplate od onoga kome potražuju dug, a ne od Infostana. Infostan, samim tim, bi trebalo da uvek pozitivno posluje i time predstavlja zaradu za grad. Ako se pogleda bilans uspeha za 2020, dolazimo do toga da je Infostan prihodovao 1.294.757.000 dinara, odnosno nešto preko 11.000.000 evra, a da je zaradio 98.292.000 dinara, odnosno oko 836.000 EUR čistog profita.
Da li grad Beograd treba da ima firmu koja zarađuje bezmalo 1 milion evra samo od naplate redovnih potraživanja kompanija koje nisu sve u njegovom vlasništvu a da pri tome se ne stara čak ni o naplati dugovanja već za to angažuje privatne izvršitelje? Da li je 10 gradskih opština dužno da skuplje plaća komunalne usluge? Da li je u stvari svrha Infostana da od svog profita finansira populističke projekte gradske vlasti?