Kao predsednik Skupštine stanara se već 3 meseca dopisujem sa Vodovodom i raznim inspekcijama. Naime, sve je počelo kada su nam u maju stigli enormno povećani računi za vodu. Zovem nadležnog referenta u Vodovodu, pravi se lud, možda nekom curi kazanče (bukvalno je naveo i taj primer), menjali smo vam vodomer, ide leto i sl.
Mi proverimo za svaki slučaj zajedničke instalacije, utvrdimo da je pukla cev ispred ulaza i popravimo to. Medjutim, utvrdimo da je Vodovod to prvi saznao prilikom očitavanja vodomera, mesec ipo dana pre nego što su nam stigli računi. Dakle, videli su da je dnevna potrošnja skočila sa 7kubika na 21kubik i nisu nas upozorili.
Na njihovom sajtu se na sva usta hvale da u takvim slučajevima odmah obaveštavaju potrošače. Ja pošaljem dopis Gradskom zaštitniku građana, Vodovodu i Ministarstvu građevinarstva.
Ovo sa Ministarstvom je stara fora koju sam naučio. Kada procenite da će lokalni organ da zateže, šibnete dopis nadležnom ministarstvu, oni proslede nadležnom organu na rešavanje, ali se u velikom broju slučajeva taj nadležni organ malo udronja i mnogo ozbiljnije pristupi problemu. Ovo sam na žalost morao nekoliko puta u životu da isprobam.
Elem, Gradski ZG mi samo prosledi odgovor Vodovoda da oni nisu bili u obavezi da nas upozore. Ali, javi mi se Sekretarijat za inspekcijske poslove Grada Beograda koji me obavesti da su naložili Vodovodu da izvrši korekciju računa i da nam za period od mesec ipo dana računaju potrošnju od 7kubika, a ne od 21kubik.
Stignu novi računi, stavka za vodu umanjena za 10% !! Svi po zgradi lude, psuju…Pošaljem mail i Sekretarijatu i Vodovodu i tražim reakciju i objašnjenje. Za sada se samo Vodovod oglasio sa šturim mailom da su postupili po rešenju, a da za ostale informacije mogu da pozovem referenta na telefon (što mi ne pada na pamet). Zahvalim se i kažem da to nije dovoljno i insistiram da mi u pisanoj formi objasne tu matematiku da je količina vode 3 puta manja, a cena umanjena samo za 10%.
Čekam naravno da se oglasi i Sekretarijat…čekam od 02. avgusta.
E sad, zašto sam se ja ovako raspisao. Malo da se izventiliram naravno, ali i da dam ideju za jednu od tema u kampanji: ćutanje uprave, zlonamernost, nezainteresovanost u komunikaciji, nedostatak želje i namere da se sporovi reše u što kraćem roku u interesu građana itd.